Проводимо аналітику особливостей ринку, можливостей бізнесу та характеристики товарів. Вивчаємо діяльність конкурентів і потреби потенційних клієнтів. Враховуємо зовнішні і внутрішні чинники по моделі SWOT. Де S - сильні сторони бренду/товару. W - слабкі сторони. O - можливості/ресурси компанії. T - зовнішні загрози, на які не можна вплинути.
Формуємо Унікальну Торгову Пропозицію компанії. Те саме напівміфічне УТП, про яке всі знають, що воно має бути, але не до кінця розуміють, що воно таке.
Обираємо ринок збуту. Визначившись з перевагами, недоліками, ресурсами і УТП компанії аналізуємо попит і пропозицію та визначаємо, в якій ніші потрібен ваш продукт.
І, нарешті, починаємо розробляти маркетинговий план. На цьому етапі уточнюються цілі компанії в розрізі отриманих даних досліджень. Визначається цінова політика товару, методи позиціювання, майданчики для просування та завдання рекламних кампаній.