Бренд

Брендинг

Називай речі своїми іменами!

Завдання брендингу - донести до цільової аудиторії головну суть пропозиції бізнесу. До того ж, весь меседж має бути оформленим у єдиному стилі бренду, а метод донесення - формувати позитивне ставлення до компанії!

Термін "branding" походить від латинського слова "brand" - тавро, клеймо. Найближчий за значенням переклад - робити собі ім'я.

Елементи брендингу:

Назва компанії
Логотип та товарний знак
Шрифти та кольори
Пакування та маркування
Рекламні меседжі
PR-заходи та інше

З чого ми
розпочинаємо

Першочергово, проводимо велике інтерв'ю з власником компанії. Під час спілкування ми виділяємо головні завдання, пріоритети, та особливості компанії. Адже саме вони мають відображатись та легко зчитуватись у айдентиці компанії.

Як ми “проектуємо” бренд

Якщо компанія створюється з нуля, або ж планується повний ребрендинг, то розпочинати потрібно з назви! Добре, коли назва передає суть діяльності компанії. Ще краще, коли назва і по суті, і легко запам'ятовується та пишеться “на слух”.
Далі створюється опис бренду, які цінності він несе та чим різниться від інших брендів у ніші. Тобто прописується позиціювання компанії на ринку.
І тільки після цього створюється айдентика - логотип, кольори та шрифти, які будуть використовуватись надалі у просуванні бренду.
Настав час для брендбуку! Цей документ, окрім логотипа, шрифтів та кольорової гами, може містити дизайн рекламної продукції, візиток та промо-продукції. Остаточний перелік залежить від потреб клієнта.

А навіщо так заморочуватись?

Тут є багато відповідей! І та, що впізнаваність бренду надалі скорочує витрати на рекламу, і та, що бренд формує коло постійних покупців та багато іншого. Але є одна, певно найулюбленіша для підприємців відповідь – можливість формувати цінову (маркову) премію!

Маркова премія – це можливість продавати предмет маркетингу за вищою ціною ніж середня по ринку! Цінова премія бренду формується на підставі готовності цільової аудиторії бренду купувати охочіше, швидше за і дорожчу вартість, покладаючись на популярність бренду!

Кoмпанія

Що ви отримуєте

Готовий брендбук компанії, що обов’язково містить: затверджений замовником варіант назви, логотипа, шрифти, кольори бренду та опис і приклади використання. Дизайн рекламної чи промо продукції – перелік якої узгоджується попередньо.

Годі бути ноунеймом!
Займемось брендингом!

почати перевірку