Завдання брендингу - донести до цільової аудиторії головну суть пропозиції бізнесу. До того ж, весь меседж має бути оформленим у єдиному стилі бренду, а метод донесення - формувати позитивне ставлення до компанії!
Тут є багато відповідей! І та, що впізнаваність бренду надалі скорочує витрати на рекламу, і та, що бренд формує коло постійних покупців та багато іншого. Але є одна, певно найулюбленіша для підприємців відповідь – можливість формувати цінову (маркову) премію!
Маркова премія – це можливість продавати предмет маркетингу за вищою ціною ніж середня по ринку! Цінова премія бренду формується на підставі готовності цільової аудиторії бренду купувати охочіше, швидше за і дорожчу вартість, покладаючись на популярність бренду!
Готовий брендбук компанії, що обов’язково містить: затверджений замовником варіант назви, логотипа, шрифти, кольори бренду та опис і приклади використання. Дизайн рекламної чи промо продукції – перелік якої узгоджується попередньо.