Стратегія

Маркетингова стратегія

Перед тим, як почати йти — обери вірний шлях!

Ви знаєте у чому різниця між маркетингом і рекламою? Реклама — це дія, яка спрямована завжди назовні компанії, тільки до клієнтів. Маркетинг — ширше поняття, що містить не тільки рекламу, а й аналіз внутрішніх процесів компанії, роботу відділу продажів, рекламні майданчики та багато іншого.

Зазвичай, всі хочуть якнайшвидше почати рекламуватись і відмовляються від розробки маркетингової стратегії, а це перший крок не в той бік.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ:

Навіщо ми це робимо?
Кому ми це продаємо?
Що саме ми продаємо?
Як ми продаємо?
Де ми продаємо?
Якщо ви не відповіли на ці питання, то з великою ймовірністю, ваш маркетинг блукає у темряві, а маркетингові бюджети зливаються на нескінченну кількість гіпотез.
  • Стратегія лідера.
  • Стратегія “виклику”.
  • Стратегія “наслідування лідера”.
  • Перехід в спеціалізовану нішу.

З чого ми розпочинаємо

Спочатку, ми визначимось, яке місце ваша компанія займає на ринку у конкурентному середовищі. В залежності від можливостей та головної мети вашої компанії, оберемо одну зі стратегій:

Як ми це робимо

Проводимо аналітику особливостей ринку, можливостей бізнесу та характеристики товарів. Вивчаємо діяльність конкурентів і потреби потенційних клієнтів. Враховуємо зовнішні і внутрішні чинники по моделі SWOT. Де S - сильні сторони бренду/товару. W - слабкі сторони. O - можливості/ресурси компанії. T - зовнішні загрози, на які не можна вплинути.
Формуємо Унікальну Торгову Пропозицію компанії. Те саме напівміфічне УТП, про яке всі знають, що воно має бути, але не до кінця розуміють, що воно таке.
Обираємо ринок збуту. Визначившись з перевагами, недоліками, ресурсами і УТП компанії аналізуємо попит і пропозицію та визначаємо, в якій ніші потрібен ваш продукт.
І, нарешті, починаємо розробляти маркетинговий план. На цьому етапі уточнюються цілі компанії в розрізі отриманих даних досліджень. Визначається цінова політика товару, методи позиціювання, майданчики для просування та завдання рекламних кампаній.

Що ви отримуєте

Повноцінний аналіз вашого бізнесу з пропозиціями по просуванню товару чи послуги на ринку, де ви представлені.

УТП

То як, вам потрібна стратегія, чи ще трохи побізнесуєте навпомацки?

Почати перевірку