Нам часто зустрічаються розчаровані клієнти. Які говорять — ми ось пробували інтернет рекламу і у нас вона не спрацювала! Знаєте, будь-який вид реклами може не спрацювати. І далеко не завжди причина в поганій рекламі. Ваші маркетологи або агентство, з яким ви працювали, можуть створити і налаштувати прекрасну рекламну кампанію. Але прекрасна рекламна кампанія може принести нуль результату! Просто тому, що внутрішні процеси вашого бізнесу не дозволяють отримувати нових клієнтів і прибуток.
Саме тому, ми завжди говоримо своїм клієнтам: якщо ви хочете комплексно розв'язувати проблеми з маркетингом, рекламою і продажами - починати потрібно з аудиту. І тільки потім будувати маркетингову стратегію і запускати рекламні кампанії.
-Та що я там не знаю про свій бізнес? Мені мої друзі все розказують! – Нерідко чуємо ми від клієнтів.
Але, як виявляється, власник може дійсно на багато що не звертати уваги. А сторонні аудитори швидко знаходять всі хиби. Наприклад, таємних покупців ми підбираємо відповідно до сфери бізнесу. Якщо це дитячі гуртки, то проводити перевірку та писати звіти по ній будуть не тільки мами, а й самі діти!
Після аудиту створюється звіт з повним переліком проблем і рекомендаціями/ інструкціями щодо їх виправлення. Це покроковий план, що і як потрібно змінити в бізнесі першочергово!