Як правильно представити в інтернеті компанію, що працює у сфері всіх виробничих процесів у агробізнесі? Саме таке питання ми поставили перед собою, коли до нас звернулась компанія Carefield з запитом на розробку сайтів.
Зважаючи, що у компанії Carefield досить велика кількість напрямків діяльності, ми розпочинали свою роботу із створення невеликих лендінгів під кожен напрямок. Це давало можливість швидко запускати в роботу кожен потрібний напрямок та скеровувати трафік потенційних клієнтів на відповідний лендінг.
Проте, зрештою, ми прийшли до висновку, що всю web-інфраструктуру краще об’єднати у загальну логічну систему і перейшли до створення перелінкованих між собою повноцінних корпоративних сайтів.
Головні завдання, які ми ставили перед собою: створити логічну і зрозумілу структуру сайтів, висвітлити всі напрямки діяльності компанії, дотримуватись загального візуального стилю, створити можливість для замовника самостійно зручно керувати та наповнювати будь-який з сайтів.
Кожен з сайтів розроблений з урахуванням вимог пошукових систем та оптимізований для різних девайсів. Для зручного керування контентом ми використали дві платформи: WordPress для корпоративних сайтів та OpenCart – для інтернет-магазину.
Таке рішення обумовлено тим, що у планах компанії було максимально розширювати асортимент інтернет-магазину і для повноцінної роботи можливостей WordPress та супутнього плагіну WooCommerce було б недостатньо.
Загальний корпоративний сайт виконаний в повній відповідності до брендбуку компанії. Використовувались бізнес кольори Carefield. Стилістичні елементи логотипа вбудовувалися в інфографіки та оформлення функціональних блоків.
Для сайтів агродронів (корпоративний та інтернет-магазин) був створений унікальний дизайн у більш сучасному стилі. Так, для збереження загального сприйняття, web-дизайнер використав елементи стилю Carefield, проте ми обрали інші кольори та зробили дизайн більш технологічним. Це рішення було прийнято, щоб ще більш підкреслити прогресивність напрямку: дрони в агробізнесі.