Навіть бізнесу з великим досвідом та історією іноді потрібна шокова терапія. Навіщо, запитаєте ви? Щоб вийти на новий рівень розвитку! І добре, коли власники і керівництво це розуміють, як от менеджмент мережі продуктових супермаркетів “Українські товари”.
Зазвичай, головний запит, що ми отримуємо від бізнесу — нам потрібно більше реклами та більше клієнтів! Якщо бізнес давно існує на ринку, то ми першочергово пропонуємо власникам спочатку провести аудит компанії, а вже потім вирішувати, чого саме вона потребує: більше реклами чи більших змін. Саме таким шляхом ми пішли з мережею продуктових супермаркетів “Українські товари” і не прогадали!
Спираючись на всі перевірки та аналізи була сформована Стратегія змін для мережі супермаркетів. Яка включає в себе: пріоритетність змін, рекомендації по внутрішньому та зовнішньому оформлені, маркетингова стратегія виходу мережі в онлайн площину, розроблена система комунікації з клієнтами та доопрацьована програма лояльності компанії.
Загалом, компанія ступила на довгий і плідний шлях до змін та розвитку, а ми раді бути частиною цього перевтілення!