Аудит та стратегія для мережі продуктових супермаркетів

Навіть бізнесу з великим досвідом та історією іноді потрібна шокова терапія. Навіщо, запитаєте ви? Щоб вийти на новий рівень розвитку! І добре, коли власники і керівництво це розуміють, як от менеджмент мережі продуктових супермаркетів “Українські товари”.

Зазвичай, головний запит, що ми отримуємо від бізнесу — нам потрібно більше реклами та більше клієнтів! Якщо бізнес давно існує на ринку, то ми першочергово пропонуємо власникам спочатку провести аудит компанії, а вже потім вирішувати, чого саме вона потребує: більше реклами чи більших змін. Саме таким шляхом ми пішли з мережею продуктових супермаркетів “Українські товари” і не прогадали!

Що було зроблено:

  • Проведено незалежне опитування вінничан на предмет впізнаваності бренду на ринку міста, визначення головних конкурентів та пріоритетів, відносно яких клієнти обирають супермаркети для покупок.
  • Проведений географічний аналіз розташування кожного магазину та сформований SWOT аналіз всієї мережі.
  • Проведена незалежна перевірка таємними покупцями кожної торгової точки з закупкою товарів і оцінкою магазину більш ніж за 20-ма критеріями.
  • Після перевірки таємними покупцями, кожен магазин відвідали експерти різних напрямків реклами для незалежної оцінки.

Спираючись на всі перевірки та аналізи була сформована Стратегія змін для мережі супермаркетів. Яка включає в себе: пріоритетність змін, рекомендації по внутрішньому та зовнішньому оформлені, маркетингова стратегія виходу мережі в онлайн площину, розроблена система комунікації з клієнтами та доопрацьована програма лояльності компанії.

SWOT-аналіз - метод стратегічного планування, що полягає у виявленні факторів внутрішнього і зовнішнього середовища організації і поділі їх на чотири категорії:Strengths (сильні сторони), Weaknesses (слабкі сторони), Opportunities (можливості), Threats (загрози).

Чого вдалось досягти:

  • Розпочався процес глобальних змін візуального оформлення компанії.
  • Акції та спеціальні пропозиції тепер можна знайти у спеціальних додатках.
  • Розпочато роботу по просуванню бренду у соціальних мережах.
  • Запущено систему інформування клієнтів про спеціальні пропозиції від компанії.

Загалом, компанія ступила на довгий і плідний шлях до змін та розвитку, а ми раді бути частиною цього перевтілення!

Чому вдалося реалізувати кейс?

Через сформований на різних рівнях компанії запит на якісні зміни. Ринок супермаркетів активно розвивається, конкуренція зростає. Потреба у вдосконаленні назріла давно.
Завдяки сміливості генерального директора піддати свій бізнес ретельній перевірці без попередньої підготовки торгових залів та персоналу. Уявіть, тільки дві особи в компанії, знали, що йде перевірка!
Готовність до інновацій — чи не найголовніший критерій успіху. Коли компанія роки успішно працює в офлайні, але має рішучість і наснагу послідовно виходити в онлайн — це запорука майбутнього успіху.

А ви готові перевірити свій бізнес?

Залишайте заявку