Навесні 2020 року весь бізнес країни пройшов неабиякий іспит на витривалість і гнучкість. Для когось криза стала крапкою, а для когось, навпаки — стимулом для стрімкого розвитку та освоєння нових горизонтів. Саме другий варіант обрала для себе торгова марка “Гордій”.
Уманський тепличний комбінат роками успішно вирощував екологічні і смачні овочі та реалізовував їх у мережах супермаркетів, а у період карантинних обмежень стрімко вийшов в онлайн площину.
Для нашої команди цей кейс теж став певним випробуванням. Ми перевірили себе на готовність швидко та ефективно працювати у кризових умовах та отримувати результат в короткий термін.
ТМ “Гордій” продовжує працювати в онлайн площині вже самостійно, а ми радіємо їх успіхам!