Sunday Village один з найдовших проектів, які супроводжувала наша команда. Від початку роботи до запуску пройшло понад 2 роки. Проте, для такого масштабу – це досить короткий строк, адже починали ми з ідеї та землі, на якій була тільки трава та чагарники.
Зараз Sunday Village – це найекологічніша база відпочинку на березі Південного Бугу, де розташовано 33 комфортних двоповерхових котеджі, стаціонарне шатро для проведення урочистостей, впорядкований пляж з насипним піском, причал з прокатом човнів, катамаранів та SUP дошок, адміністративний будинок з магазином і орендою квадроциклів та велосипедів.
Для забезпечення екологічності встановлена сонячна електростанція, вода постачається зі скважин, під час будівництва були збережені всі живі дерева, а на вільній території галявин залишились природні луки з притаманними для центрального регіону України рослинами. Та про що говорити, лелеки і ластівки обожнюють гніздитись у Sunday Village, а зайці, козулі та дикі кабанчики зустрічають гостей в лісі по дорозі до бази відпочинку.
Територія, де розміщена база відпочинку вже багато років одна з улюблених місцин не тільки для мешканців центрального регіону, а й для гостей зі всієї України. Широкий розлив Південного Бугу, хвойні ліси та, звичайно, багато-багато сонця.
Саме сонце стало головним у ідеї назви. Адже “sun day” (сонце і день), легко перетворюється у “sunday” (неділя – вихідний день). Ця назва також максимально гармонійно відобразила ідеєю екологічності, адже на території розміщені не тільки котеджі, а й сонячна електростанція. У логотипі ми поєднали всі природні елементи і кольори, які оточують гостей Sunday Village по приїзді.
На цьому етапі також було проведено дослідження ринку, обрані цільові аудиторії, розроблений план по розміщенню додаткових послуг та розваг, розроблена маркетингова стратегія просування.
Неможливо провести якісну забудову великої території без детального генплану. Це стало наступним кроком. Ми ставили собі за цілі не тільки розмістити комфортно котеджі, а й продумати вулиці і доріжки, використати рельєф території і, головне, зберегти кожне дерево: котеджі та сонячні батареї розміщувались виключно з урахуванням природи.
Зважаючи на досить велику територію, для зручності гостей ми розділили її на три зони: Синю, Зелену і Жовту. Кожна з зон має особливості та переваги і знайшла своє відображення у кольоровій гамі котеджів.
Т.я провідної ідеєю Sunday Village стало поєднання екологічності та інноваційності, при розробці дизайну котеджів ми одразу відмовились від традиційних для України зрубів. Надихались норвезьким хюгге та американськими котеджними містечками, де є багато простору і лаконічності ліній, відсутні огорожі та багато природної зелені.
А для оформлення внутрішнього дизайну приміщень використали спокійні кольори з акцентами у деталях, масиви дерева, запланували все необхідне для комфортного проживання, включно з повноцінною кухнею.
Чесно кажучи, нам було неймовірно хвилююче спостерігати за процесом забудови. Коли ідеї з паперу втілюються у реальність, а у процесі ти допомагаєш визначитись з кольором стін та паркету, тестуєш ще не закінчені сходи, малюєш на підлозі розміщення обладнання у санвузлі, сперечаєшся про колір меблів і тестуєш м’якість рушників.
Для компанії, яка працює переважно у діджиталі, цей досвід став максимально надихаючим.
Щоб забезпечити якісний внутрішній облік бронювань, поселення та виселення і повноцінного управління базою відпочинку, довелось протестувати багато програм управління готелями. Переможцем стала програма українського виробництва, яка зараз і працює у Sunday Village. Для контролю дзвінків ми підключили IP телефонію.
Головним інструментом по залученню гостей та прийому броней, як і планувалось, став сайт. Розробка від прототипу, до повноцінного запуску зайняла 2 місяці. На сайті ми максимально розлого описали і показали всі можливості Sunday Village від безпосередньо проживання до додаткових послуг і розваг.
Т.я маркетингова стратегія просування розроблялась до початку повномасштабного вторгнення, там були заплановані не тільки активні онлайн та офлайн рекламні кампанії, а й святкове відкриття з залученням блогерів, зірок та шоу програмою. Але було прийнято рішення відмовитись від святкового відкриття, адже і ми, і власники вважали, що це недоречно.
Тож основними рекламними каналами стали: соціальні мережі (Facebook, Instagram, Tik Tok) та пошукова реклама у Google. І, як виявилось, цього стало достатньо для ефективного старту роботи Sunday Village!
По правді, роботи ще багато, адже у планах тільки розвиток та покращення. Вже зараз йде робота над відкриттям фудкорта та ресторана, проводиться планування забудови басейну і додаткових зон відпочинку. Але ви вже зараз можете відвідати Sunday Village – найекологічнішу базу відпочинку в Україні