Кому, як не людям, що по 8-10 годин на добу працюють за моніторами, розуміти важливість здоров’я очей? Тож коли перед нами постало завдання просування офтальмологічної клініки – ми радо взялись до роботи, особливо зважаючи, що це дуже потужна і фахова клініка не тільки для Вінниці, а й для мешканців багатьох областей України.
В основу візуального відображення ми взяли принцип відкритості та чесного спілкування з пацієнтами. В публікаціях використовується мінімальна кількість дизайну, та багато чесних і живих фото та відео клініки, лікарів, обладнання.
Головна місія ОК професора Сергієнка полягає в тому, щоб дарувати людям можливість бачити світ ясно та яскраво, використовуючи передові методики та піклуючись про кожного пацієнта.
Тож цей принцип ми поклали в основу SMM стратегії та наповнення соціальних мереж контентом: говоримо про передові технології, чесно відповідаємо на питання пацієнтів, знайомимо з лікарями та процедурами.
В основу платної реклами було взято дві стратегії: генерація прямих лідів на сайті та загальне просування бренду клініки серед потенційної ЦА.
Генерація прямих лідів через заявки на сайті та дзвінки відбувається через рекламу прямих пропозицій послуг клініки (акційних та постійних). Попередня робота над ЦА дозволяє точно налаштовувати рекламні кампанії та не тільки генерувати постійний потік заявок, а й працювати над оптимізацією рекламних бюджетів.
Брендове просування – це “гра в довгу”. Основне завдання – висвітлити професійність команди та познайомити пацієнтів з лікарями ще до візиту у клініку, показати наявність новітнього обладнання та професійний підхід до кожного пацієнта.
Перша офлайн рекламна кампанія створена за принципом прямої пропозиції від клініки до пацієнта. Ми поставили собі за мету не залучити пацієнта через знижку, адже такої реклами дуже багато серед прямих конкурентів, а пішли за принципом висвітлення широких можливостей клініки.
Створення безумовної цінності та підтримка впізнаваності клініки – такі головні цілі у офлайн рекламі ми ставимо перед собою в першу чергу.