Повний маркетинговий супровід для забудови “Little Italy”

Little Italy – це інноваційний інвестпроєкт, розташований у передмісті Вінниці. Комплекс пропонує широкі можливості для інвестицій у нерухомість: апартаменти, котеджі та котеджі з чанами. А завдяки керуючій компанії, яка бере на себе обслуговування комплексу та контроль оренди, власники можуть отримувати пасивний прибуток без вкладення власного часу.

Коли до нас звернулись власники забудови у проєкту ще не було жодного каналу для просування, та, власне, і назва була іншою.

Стратегія

Першочергова задача, за яку взялась команда – це загальна маркетингова стратегія просування та продажу інвестиційної нерухомості в Україні. Півтора місяця ми проводили дослідження ринку нерухомості в сучасних реаліях, проводили незалежні опитування покупців та продавців, формували УТП, позиціювання, контент стратегію, обирали цільові аудиторії та оптимальні канали для продажів. 

У результаті роботи не тільки зрозуміли, що необхідно змінити назву забудови, а й сформували повноцінний план просування включно з бюджетуванням на 3 місяці.

Неймінг та Брендинг

Назва Little Italy – обрана замовниками серед 5 запропонованих варіантів. Кожна з запропонованих назв, так чи інакше, мала посилання до Італії. Адже сама стилістика забудови спроєктована у сучасному італійському стилі та має багато відсилань до Італії. Але Little Italy була визнана найкращим варіантом, тому що не тільки одразу інформує про стиль забудови, а й розкриває суть – комплексна забудова включно з інфраструктурою для проживання та відпочинку. 

 

Після погодження назви перейшли до розробки логотипа та стилістичного відображення. У лого використані тонкі лінії та стилізація будинку. Кольорова гама підібрана відповідно до кольорів самої забудови.

Сайт

Головне завдання, яке ставила команда перед собою на початку розробки сайту: створити максимально інформативний майданчик для покупця, де він зможе не тільки повністю дізнатись про можливості забудови, а й побачити потенційний прогноз свого пасивного доходу. 

Тож у розробці сайту великий акцент ставився саме на інформаційному наповненні: планування апартаментів та котеджів, візуалізації дизайну, повний опис навколишньої інфраструктури, можливості для інвестицій та розрахунок прибутку в залежності від обраного типу нерухомості. 

Стилістика сайту виконана відповідно до брендбуку з використанням елементів, які перекликаються з дизайном забудови.

Соціальні Мережі

Перший канал просування, який був обраний для висвітлення особливостей забудови – соціальні мережі. Була розроблена контент стратегія ведення, зареєстровані соціальні сторінки, створений дизайн та оформлення, написані та розміщені пости. Для просування були обрані канали: таргетована реклама на охоплення та платне розміщення у спеціалізованих групах з продажу нерухомості. 

Окрім Instagram та Facebook ефективним каналом просування для нерухомості показав себе ще й Google Business – одразу після реєстрації мітки почали відбуватись побудови маршрутів та дзвінки.

Платний трафік

Головними каналами цільових лідів для відділу продажів стали: Google реклама та розміщення на спеціалізованих майданчиках з продажу нерухомості. 

Для розміщення на майданчиках була проведена професійна фотозйомка, створені оголошення та повний опис забудови.

Команда:

Стратегічний маркетолог
Маркетолог
Копірайтер
Дизайнер
WEB розробник
SMM маркетолог
Спеціаліст з платного трафіку
Проєкт менеджер

Результати:

Повністю створена інфраструктура з просування забудови Little Italy: сайт, спеціалізовані платформи, соціальні мережі, рекламні кабінети Google та Meta.
Запущені рекламні кампанії, які з перших днів почали приносити цільові заявки та дзвінки.

Портібен повний супровід бізнеса?

Звертайтесь!