Little Italy – це інноваційний інвестпроєкт, розташований у передмісті Вінниці. Комплекс пропонує широкі можливості для інвестицій у нерухомість: апартаменти, котеджі та котеджі з чанами. А завдяки керуючій компанії, яка бере на себе обслуговування комплексу та контроль оренди, власники можуть отримувати пасивний прибуток без вкладення власного часу.
Коли до нас звернулись власники забудови у проєкту ще не було жодного каналу для просування, та, власне, і назва була іншою.
Першочергова задача, за яку взялась команда – це загальна маркетингова стратегія просування та продажу інвестиційної нерухомості в Україні. Півтора місяця ми проводили дослідження ринку нерухомості в сучасних реаліях, проводили незалежні опитування покупців та продавців, формували УТП, позиціювання, контент стратегію, обирали цільові аудиторії та оптимальні канали для продажів.
У результаті роботи не тільки зрозуміли, що необхідно змінити назву забудови, а й сформували повноцінний план просування включно з бюджетуванням на 3 місяці.
Назва Little Italy – обрана замовниками серед 5 запропонованих варіантів. Кожна з запропонованих назв, так чи інакше, мала посилання до Італії. Адже сама стилістика забудови спроєктована у сучасному італійському стилі та має багато відсилань до Італії. Але Little Italy була визнана найкращим варіантом, тому що не тільки одразу інформує про стиль забудови, а й розкриває суть – комплексна забудова включно з інфраструктурою для проживання та відпочинку.
Після погодження назви перейшли до розробки логотипа та стилістичного відображення. У лого використані тонкі лінії та стилізація будинку. Кольорова гама підібрана відповідно до кольорів самої забудови.
Головне завдання, яке ставила команда перед собою на початку розробки сайту: створити максимально інформативний майданчик для покупця, де він зможе не тільки повністю дізнатись про можливості забудови, а й побачити потенційний прогноз свого пасивного доходу.
Тож у розробці сайту великий акцент ставився саме на інформаційному наповненні: планування апартаментів та котеджів, візуалізації дизайну, повний опис навколишньої інфраструктури, можливості для інвестицій та розрахунок прибутку в залежності від обраного типу нерухомості.
Стилістика сайту виконана відповідно до брендбуку з використанням елементів, які перекликаються з дизайном забудови.
Перший канал просування, який був обраний для висвітлення особливостей забудови – соціальні мережі. Була розроблена контент стратегія ведення, зареєстровані соціальні сторінки, створений дизайн та оформлення, написані та розміщені пости. Для просування були обрані канали: таргетована реклама на охоплення та платне розміщення у спеціалізованих групах з продажу нерухомості.
Окрім Instagram та Facebook ефективним каналом просування для нерухомості показав себе ще й Google Business – одразу після реєстрації мітки почали відбуватись побудови маршрутів та дзвінки.
Головними каналами цільових лідів для відділу продажів стали: Google реклама та розміщення на спеціалізованих майданчиках з продажу нерухомості.
Для розміщення на майданчиках була проведена професійна фотозйомка, створені оголошення та повний опис забудови.