Мій Ґаджет – це мережа магазинів смартфонів та персональних ґаджетів, яка працює у Центральному та Західному регіонах України.
Основне завдання, яке ставили перед командою замовники: вивести представлення бренду в інтернет-просторі на новий, впізнаваний візуально, рівень та налаштувати таргетовану рекламу. Проте у процесі комунікації, ми дійшли розуміння, що бренд потребує більш планового підходу у маркетингу.
Ринок ґаджетів в Україні дуже мобільний і рухливий, особливо в турбулентний час сьогодення, тож стратегію ми розпочали з вивчення конкурентів та клієнтських уподобань. Провели незалежне опитування, без прив’язки до конкретного бренду, спираючись на яке будували подальшу маркетингову стратегію.
Окрім незалежного опитування, в рамках дослідження, був проведений аудит сайту та зроблені перевірки таємними покупцями в офлайн та онлайн магазинах.
У результаті роботи: визначені головні канали продажів та комунікації, напрацьовані нові УТП та позиціювання, прописані правила комунікації в магазинах та онлайн, розроблені нові методи роботи з теперішніми та потенційними клієнтами.
Проєкт Мій Ґаджет вже досить давно працює на ринку України, тож візуальне його відображення теж вимагало певних змін. Ми пішли шляхом спрощення у логотипі та додаткових візуальних елементів для завершення загального образу та впізнаваності.
У результаті роботи: змінений логотип, повністю перероблене зовнішнє оформлення всіх магазинів, розроблена зовнішня реклама для різних міст, доопрацьована стилістика додаткових матеріалів: пакети, наклейки, гарантії.
Instagram – один із головних каналів комунікації бренду з клієнтами. Тож до його ведення та візуального оформлення ми підійшли досить ретельно. Перш за все була створена контент стратегія та змінений дизайн оформлення постів та відео, щоб кожен допис був впізнаваний у стрічці підписників.
Окремим викликом став підбір “обличчя в кадрі”. Адже комунікація у соціальних мережах, особливо в Тік Ток, потребує саме людини в кадрі. Тож немало часу зайняла робота з пошуку, пробам та тестуванню кандидатів на цю роль.
У результаті роботи: розроблено новий дизайн оформлення сторінок, розроблена стилістика для рекламних креативів, проведенні фото-відеозйомки товарів у магазинах та предметній студії. До новорічних свят проводились тематичні фотосесії з використанням моделей. Кожен тиждень публікується 4-5 дописів та понад 50 сторіз з товарами, акціями та опитуваннями.
В зоні відповідальності нашої команди – таргетована реклама у соціальних мережах. Реклама працює у трьох варіаціях: фід товарів з переходом на сайт, креативи, які ведуть у повідомлення та креативи акцій з переходом на сайт.
У результаті роботи: розроблені нові варіанти креативів та меседжів, протестовані різні аудиторії та періоди роботи рекламних кампаній, створений та налаштований фід товарів з сайту.