DronAgronom - внесення добрив за допомогою дронів

Коли до нашої агенції звернувся засновник DronAgronom, у нього був куплений домен для сайту, агродрони та сезон внесення ЗЗР на самому носі. Тож на все про все у нас було максимум 2 тижні. Які ми витратили на створення проєкту, а власники – на додаткове навчання команди роботі у полі. 

Чи можна успішно запустити складний проєкт з нуля до генерації перших замовлень на сайті? Як виявилось – можна (але все ж краще починати завчасно, бо ми такі подвиги не готові повторювати щоразу).

Що ми зробили за 14 днів?

  • Провели повний цикл брендингу. Розробили логотип, підібрали кольори та шрифти, створили айдентику для візуалізації бізнесу у мережі Internet та офлайн. 
  • Розробили посадкову сторінку для опису послуги та приймання замовлень від клієнтів. Для цього проєкту був створений сайт на платформі Tilda т.я ми були дуже обмежені у часі – сезон вже розпочинався! 
  • Налаштували пошукову рекламу у Google, розробили рекламні банери і запустили медійну рекламу. 
  • Налаштували таргетовану рекламу у соціальних мережах для залучення потенційних клієнтів, які досі не були знайомі з послугою. 

Всі рекламні кампанії почали приносити заявки практично з перших днів роботи. Тож поки клієнти працювали в полі – ми продовжували масштабувати ефективні зв’язки та вимикали такі, що не приносили потрібного результату. 

За сезон ми згенерували для клієнта 220+ заявок від аграріїв, а загальна площа полів, які потрібно було обробити дронами - понад 65 000 гектар! І це не враховуючи замовлення телефоном чи у переписках в соціальних мережах - суто заявки з сайту.

Які висновки ми зробили в кінці сезону?

  • Розпочинаючи бізнес із надшвидким стартом потрібно миттєво приймати рішення і використовувати всі інструменти, що дозволяють працювати швидко. По правді, ми не дуже полюбляємо шаблонні сайти на Tilda, але коли проєкт горить – це ідеальний варіант. 
  • Ніколи не зупинятись із тестуванням каналів. Адже одним із найуспішніших плейсментів для просування агродронів – були дитячі канали у YouTube (хто б міг подумати!). 
  • Збирати-збирати-збирати аудиторії! Бо скоро стартує новий сезон і вони нам точно згодяться для налаштування реклами.

Потрібно швидко запустити проект у Internet?

Залишайте заявку!