Головна мета, яку ми ставили перед собою на початку роботи: побудувати впізнаваний бренд у digital-просторі, що поєднує в собі вишуканість італійської гастрономії, дегустації та формат камерного відпочинку.
Залучити аудиторію 25+ зі стабільним рівнем доходу, яка шукає не тільки унікальні гастровраження та локальні заходи, а й місце, яке гарантовано порадує смачною їжею у будь-який день.
Ми розповідаємо через призму унікальної атмосфери про затишний ресторан у центрі Поділля, що незмінно радує вінничан та гостей міста якісною, смачною та вишуканою їжею.
Завдяки активному веденню соціальних сторінок вдалось досягти збільшення відвідуваності на заходи та просто у заклад. Проходить системне зростання активності: збільшення кількості згадок, коментарів та збережень публікацій. Сформовано активну спільноту поціновувачів італійської кухні та атмосфери.
До свят запускаються гастробокси, активно проводяться дитячі майстер-класи та росте позитивна динаміка повторних візитів після заходів.
Наразі побудовано сильну digital-присутність ресторану в Instagram та TikTok з чіткою естетикою та впізнаваним голосом бренду. Створено формат просування, який масштабується на події, сезонні продукти та нові формати меню.
Надалі в планах покращувати всі досягнуті результати та збільшувати кількість нових і постійних відвідувачів ресторану Pasta e Vino!