Медичний маркетинг досить складна тема, адже тут на кону не просто товар, чи послуга, які можна замінити, а здоров’я пацієнта.
Головна мета нашої роботи полягає у створенні позитивного публічного образу лікаря-хірурга вищої категорії, познайомити аудиторію з його діяльністю та зняти страхи пацієнтів перед першим візитом.
Ми поставили за ціль, не просто розповідати чесно про проблеми здоров’я, а й зняти стигматизацію з теми проктологічних обстежень та проводити просвітницьку діяльність простою та зрозумілою мовою.
З першого місяця ведення ми побачили відчутне підвищення впізнаваності лікаря серед цільової аудиторії. Завдяки чесним відповідям на гострі теми, відео від лікаря отримують високу залученість з коментарями та питаннями від глядачів.
Розвіювання міфів і стигм навколо теми проктології також дають свій результат у вигляді прямих записів нових пацієнтів через соціальні мережі.
Позитивний імідж лікаря як професіонала, готового відповідати на питання пацієнтів і надавати кваліфіковану допомогу допомагає не тільки збільшувати кількість звернень від пацієнтів, а й отримувати запрошення на ефіри на радіо та всеукраїнське телебачення.