Троянда. Квіти гуртом та вроздріб

20 років тому алгоритми відкриття нового бізнесу кардинально відрізнялись від сьогоднішніх. Брендбук, маркетингова стратегія, позиціювання, просування – ніхто не переймався цими питаннями! 

То що ж робити у ситуації, коли бізнес є, а всього перерахованого вище немає? Звичайно ж – звернутись до професіоналів! І ми неймовірно раді, що саме нашу команду обрала засновниця гуртово-роздрібного складу квітів та аксесуарів “Троянда”.

Що ми зробили?

  • Провели незалежне опитування вінничан, спираючись на яке, змогли визначити: які квіти найчастіше купують вінничани, де саме, за якими критеріями обирають місця продажу, як часто дарують та з якого приводу.
  • Зробили перевірку діяльності бізнесу за допомогою таємних покупців. Цього кроку часто бояться підприємці, адже завжди боляче чути, якщо таємні покупці знаходять недоліки у бізнесі. Але ми і власниця бренду “Троянда” дивимось на висновки аудиту, як на можливість до нового розвитку! 
  • Створили маркетингову стратегію розвитку бренду онлайн та офлайн. Визначили бізнес та маркетингові цілі на рік, обрали Tone of voice бренду, та вибрали платформи для просування. 
  • Розробили повний брендбук компанії: лого, візитки, картки на знижку, листівки для букетів та вітальні брендові листівки. 
  • Пропрацювали контент-стратегію просування бренду у соціальних мережах, розпочали ведення сторінок і заручилися підтримкою блогерів.

Чого ми досягли?

Бренд отримав новий, якісний вектор розвитку, вийшов в онлайн площину, почав комунікацію з роздрібними клієнтами. А найголовніше - тепер кожен вінничанин може придбати чудові, якісні квіти в роздріб, але за гуртовою ціною! 

Готові надати нового дихання своєму бізнесу?

Залишайте заявку!