Салон косметології — від ідеї до запуску

Все починається з неї — ідеї. Але чи достатньо цього? Звичайно ж ні.

Silk Beauty – це салон косметології, в запуску якого ми брали участь із самого початку. А все тому, що не тільки ми, а й власниця розуміла важливість перших кроків на шляху до створення успішного бізнесу.

Отож, все почалось з ідеї, а далі — складний процес її реалізації. Що це буде за салон? Який ціновий сегмент? Цільова аудиторія? Питання з яких ми почали, а далі – творчий процес створення нового бренду та його запуску.

Що ми зробили?

  • Повний цикл брендингу. Адже кожен бізнес потребує ідентичності. Була обрана назва, розроблений логотип та фірмовий стиль, дизайн рекламної продукції, прайси та візитки.
  • Повний цикл СММ. Без якого заявити про себе у мережі інтернет неможливо. Ми створили акаунти у соцмережах, розробили єдиний стиль дизайну для них та контент план.
  • Розробили сайт. А неодмінною складовою сучасного сайту є можливість запису онлайн, яка успішно функціонує на пару з чат-ботом.
  • Провели цикл рекламних акцій для залучення клієнтів та впізнаваності нового бренду.

Ці етапи дозволяють новому бізнесу не тільки запуститись, але й працювати злагоджено, як годинник.

Результатом кропіткої роботи стало те, що салон відчиняє свої двері навіть після складного для всіх нас часу — карантину!

Чому нас може навчити кейс?

Починаючи будь-який бізнес потрібно залучати маркетинг, як невіддільну складову з самого початку, а не чекати коли все йде не по плану. Адже набагато дієвіше довіритись професіоналам та на першому етапі налагодити всі процеси, ніж шукати когось хто виправить помилки минулого й міняти маркетингові агенції кожні декілька місяців.

Приєднуйтесь до успішних брендів разом з нами!

Залишайте заявку