MESTO.UA - перетворюємо кризу на шанс за допомогою радіо

Україна вже неодноразово переживала економічні і політичні кризи, а коли “трясе” країну, то трясе й весь бізнес. Що робити у таких ситуаціях, щоб не втратити прибутки? Зазвичай, першочергова реакція бізнесу – економія видатків і першими під цю економію попадають маркетингові відділи і рекламні бюджети.

Дійте з “холодною головою”

На прикладі кейсу всеукраїнського порталу нерухомості mesto.ua розповімо вам оптимальний план дій у кризових ситуаціях.

Перед тим, як звільняти маркетологів, дайте собі відповідь на питання:

  • Чи має мій бізнес “подушку безпеки” на 1-2 місяці?
  • Чи можу я скоротити витрати не торкаючись рекламних видатків?
  • Як саме мій бізнес може бути корисним для клієнтів в умовах кризи і чи може бути взагалі?
  • Чи готовий мій бізнес швидко адаптуватись до умов кризи?
Банківська криза 2014-2016 років налякала багатьох українців. Як забрати гроші з банку? Де купити валюту? Що робити з коштами? Саме на ці питання ми дали відповідь у рекламній кампанії mesto.ua - вкладайте гроші в нерухомість!

Рекламні ролики йшли блоком по 2. У першому давалась відсилка до ситуації у країні, а другий одразу давав заспокійливу відповідь на питання - що робити!?

Результатами стали:

Прямі заходи на портал збільшились на 30%
Рівень конверсій виріс удвічі
Суттєво зросла впізнаваність бренду серед покупців і ріелторів

Чому вдалось реалізувати кейс?

Три головні причини:
Холодна голова і здоровий глузд CEO компанії Іво Пертс. Він не тільки розумів, що криза - це шанс для росту, а й професійно довів це засновникам.
Фінансова складова. Завдяки кризі і тому, що більшість компаній скорочували рекламні бюджети - ми отримали ефірний час на радіо за лояльною вартістю.
Довіра. Важливу роль відіграло те, що в той період ми працювали в команді порталу і мали високий кредит довіри від засновників.
Сфера нерухомості взагалі досить цікава, наприклад вміння адаптуватись і користь, яку можна принести клієнтові, гарно спрацювали і під час весняного карантину. Здавалося б, як можна працювати з нерухомістю, коли всі сидять дома і офіси зачинені? А відповідь проста - оренда і продаж приватних будинків. Величезна кількість людей переїхали із квартир до будинків, саме під час карантину.

Але! Хочемо вас застерегти!

Не треба бездумно інвестувати кошти в рекламу у кризу, спочатку зважте, чи на часі ваша послуга. Навесні 2020 всі почали активно переходити в онлайн, але часто поспішали і не думали, що цей перехід принесе бізнесу: прибуток чи витрати.

Так що думайте і дійте!

Маєте що сказати по радіо?

Залишайте заявку